Galicia…
Calidade… Llaveros a 0 euros engarzados en hilillos de plastilina.
“Prestige-BP”
En EEUU quen a fai a paga…. En España os
responsables se convirten en goberno da nación. Contaminación mariña
Prestige-BP dous fallos desiguais, poñen ao descuberto a inxustiza en españa.
Desde que en abril de 2010 explotáselle unha plataforma petrolífera en metade
do Golfo de México, dando como resultado un dos maiores vertidos de petróleo de
todos os tempos, o xigante BP leva gastados case 30 mil millóns en
indemnizacións, en Galicia o Prestige dende o 2003 soo se lle coñecen denuncias
por malversación de case todo o que rodeo a catástrofe.
E, unha sentenza que a prensa de EEUU, New York Times e outros xa xulgan como
histórica, o xuíz federal Carl Barbier abriu a porta a reclamarlle outros 18
mil millóns máis en multas.
Pero o maxistrado americano fué moito máis alá e rexeitou que a culpa do
vertido puediese compartirse a partes iguais con Halliburton e Transocean, os
seus socios na plataforma siniestrada.
Para o Xuíz Federal, BP "ignorou os riscos de forma consciente". O
motivo de tantas negligencias non foi outro que a avaricia. Verdadeiramente se pode trasvasar ao Prestige
a sua literalidad sen medo a equivocarse.
Mentres o fiscal xeral de EEUU, Eric Holder, felicitábase porque a compañía
pague a súa "imprudencia", o fallo do xuíz Barbier serve como aviso
para navegantes que si poden facer o que queiran nas costas galegas dada a
sentenza do Prestige.
Ábrese a posibilidade de que novos preitos, novas indemnizacións e
reclamaciones acumúlense nos despachos dunha BP cuxa cotización bursátil caeu máis
do 6% nun día e que, asegura que recorrerá.
Di que o vertido foi a inevitable cadea de fallos (todo accidente é a suma de
moitos accidentes máis pequenos, erros de cálculo que ao sumarse multiplican
exponencialmente os seus efectos) naceu como consecuencia da falta de
conciencia medioambiental e a urxente necesidade de obter beneficios.
Non só matou a once traballadores da plataforma, do mesmo xeito que o Prestige
nas costas galegas, portuguesas e francesas arruinou a economía costera de
moitas comunidades e devastó o turismo e a industria pesquera, en
España-Galicia baixo a total impunidade.
O gran problema da monumental mancha de petróleo, cuxos restos continúan
chegando ás costas ano tras ano, é a longo prazo, mentres o Prestige seguen na
fosa atlántica xunto aos residuos nucleares, convertendo nun polvorin as costas
galegas, xunto ao total abandono das normativas da OMI e recortes do sistema
marítimo de vixilancia e control nun dos maiores canles de tráfico marítimo do
Mundo, cano se afanan “baixo cartos públicos europeos” en pregonar falsamente o
contrario.
45.000 buques pasan polo Dispositivo de Separación de Tráfico de Fisterra,
15.000 deles con mercancías perigosas baixo graves riscos de sinistro pola
falta absoluta de control.
Numerosos oceanógrafos e biólogos alertan das terribles consecuencias do
veneno, causante de malformaciones e mortes prematuras en decenas de especies
de aves, peixes e mamíferos mariños polos vertidos petrolíferos ou mal chamados
"hilillos de plastilina" nunha burla de Marino rajoy a ciudadanía sen
precedentes, que incomprensiblemente foi premiado con a mayoría de goberno en
convertido en Presidente do País.
Entre os máis afectados figuran os túnidos, os tiburones e os delfines, todos
eles situados na cúspide da cadea alimenticia e xa que logo receptores de
cantos tóxicos acumúlense antes no organismo dos animais que consumen, situados
en zonas inferiores da cadea trófica.
Todo iso acabará nos nosos corpos, os das nosas familias, fillos, netos,
etc...E o responsable da carga do Prestige xa esta negociando con Repsol para
instalarse nesta ISLA DOS PIRATAS e asumir posiblenete outro vertido nas
prospeccións de Canarias.
Envenanamento, impunidade, converten a Galicia, Canarias e Baleares xunto ao
resto do Mediterráneo en en a Illa dos Piratas do Século XXI, que curiosamente
son os mesmos resposnables impunes do Prestige os responsables de tanta
impunidade en España, que en nada, parécese á xustiza e deber que se aplica con
BP en Esados Unidos
Ás 15.15 horas do 13 de novembro de 2002, o "Prestige", un petrolero
monocasco de 26 anos cargado con 77.000 toneladas de fuel, lanzaba un SOS.
A falta de activación da Comisión de Sisniestros Marítimos e a ILEGAL detención
do Capitán Mangouras daba entrada á clase política e comezaban as corruptelas
que duraron dez anos poñendo a vela, o responsable Sr. López Sors, imputado no
sinistro do Prestige, extorsiona aos responsables de Sasemar. Sr Pedrosa
esixindo diñeiro público no seu faceta de imputado na causa e ?retirado e cesado
como funcionario? para calar a boca e non tirar da manta, deixando escrito que,
só seguín instrucións do goberno, e que si non se lle envía máis diñeiro
responderá en consecuencia, e estamos convencidos que ao non tirar da manta, é
síntoma de que o Sr Pedrosa e Sasemar enviáronlle diñeiro público de forma
ILEGAL.
Ver; Sasemar non ten para "pipas" e despilfarra o público en Aviles e
Sidra para o Sr Valero en;
Era o inicio dunha das maiores catástrofes económicas, ecolóxicas e sociais
ocorridas en Galicia cunha sentenza xudicial que declara a impunidade e
converte a España no verdadeiro paraiso da corrupción marítima onde fagas o que
fagas ninguén vai á carcel nin paga responsabilidades por iso.
Os maxistrados da Sala, converteron ao noso estado de dereito no hazmereir da
navegación marítima polas costas españolas..E o Paso do estreito no desembarco
de Normadía cheo de pateiras e balsa
inchables de xoguete no Século XXI.
Son as consecuencias de case 5 millóns de barriles de cru diseminados polo
Golfo de México, ao albur das correntes e as tormentas, e imposibles de
recoller na súa totalidade a pesar do titánico esforzo despregado que se xunta
coas 77 mil toneladas ciscadas polo litoral galego baixo a premixa de
“contamina que en Galicia-España sae gratis”, as sentencias BP-PRESTIGE están
ahí, soo hay que velas.
|